De campagne heeft twee doelgroepen op het oog. Jongeren die komende weken een keuze moeten maken voor een vervolgopleiding en volwassenen (tussen de 20 – 45 jaar) die een carrièreswitch willen maken. De campagnes van vorig jaar heeft laten zien dat de laatste doelgroep grote interesse heeft.
Wat kan jij doen om deze campagne tot een succes te maken?
- Like de berichten, volg de socialpagina’s, en DEEL DE BERICHTEN via jouw persoonlijke/bedrijfs account. Tip! Deel de berichten op je eigen sociale media kanalen en laat weten dat je een leerbedrijf bent en een plek hebt voor een werkleertraject.
- Vraag je medewerkers, scholieren en familie/vrienden dit ook te doen.
- Plaats het Heroes in Green logo en een link naar de website op jouw bedrijfswebsite.
- Heb je scholieren die nog geen keuze hebben gemaakt voor een vervolgopleiding? Laat ze de website Heroes in Green eens bekijken en tip ze over het vrijblijvend deelnemen aan één van de proeflessen of een digitale informatiebijeenkomst. We praten ze graag bij!
Op de website www.heroesingreen.nl vind je onderaan de icoontjes van de sociale media kanalen.
Of hier:
• Facebook
• Instagram
• LinkedIn
Wil je meer weten over de campagne? Neem contact op met Anja van Tilburg, a.vantilburg@greenportboskoop.nl.
Heroes in Green krijgt vervolg, ook in onze greenport